חוסר אמת בפרסום

מספר חתימות
18 |
|
50 | |
פורסם בתאריך: 06/04/2011
לא פעם בעלי עסקים מפרסמים מידע לא אמין אודות המוצרים שהם מחזיקים ברשותם. מצב זה גורם להטעיית הצרכנים שכן הם מגיעים לחנות ומגלים שמחיר המוצר בפועל הוא כלל לא כפי שפורסם.אנו בחרנו למקד את עבודתנו בחנות "הכל בדולר" ששם המוצרים צריכים להימכר בשער הדולר היציג - שכן כתוב "בדולר" או אפילו עד 5 ש"ח. אך לא כך המצב ופריטים בחנות זו נמכרים מעל לסכומים אלו. ולכן החנות "הכל בדולר" מייצגת הוכחה מוחצת לטענתנו - חוסר אמת בפרסום.מכל הפתרונות שהעלנו, הפתרון המעודף בו בחרנו הוא להחתים על עצומה אזרחים שחושבים שיש לעשות שינוי ביחס לבעיה זו. במסגרת עבודתנו הכנו שאלון על תופעה זו, ותוצאות השאלון הראו לנו כי הציבור מסכים איתנו. ולכן העצומה שבה יחתמו הציבור תביא אולי לשינוי המצב.לפתרון זה סיכויי הצלחה רבים יותר מכיוון שהעצומה תפעיל לחץ על בעלי העסק, ולחץ זה יביא אותם להכרה כי יש למצוא פתרון לסוגיה זו.