חיוב חברות YES , HOT והסלולר לשלוח ללקוח את פרטי ההסכם עליו סיכם עם נציג השרות

חיוב חברות YES , HOT והסלולר לשלוח ללקוח את פרטי ההסכם עליו סיכם עם נציג השרות

מספר חתימות

412
 
25,936  

חברות  HOT, YES והסלולר מחויבות לשלוח לכל לקוח את ההסכם הפרטי המסוים עליו סיכם הלקוח (טלפונית או פנים אל פנים) עם נציג השרות שלהם.

בפועל- אף חברה אינה מבצעת זאת, למרות דרישת הלקוחות. החברות כן "מסכימות" לשלוח הסכם כללי/חוזה כללי שלהן, אך למעשה הוא משולל כל אפקטיביות מאחר ואינו ההסכם הפרטי של כל אחד מאיתנו  מול החברה.

אין לנו כל אפשרות לדעת מה רושמים נציגי שרות הלקוחות. כאשר אנו נתקלים בבעיה הקשורה בהסכם שסוכם עם נציג השרות - אין לנו כל בסיס כתוב/רשמי שיתמוך בדברים שאנו אומרים שסוכמו איתנו, ונוצר מצב של מילה מול מילה. לדוגמא - אם נוצר מצב של חיוב עודף של עשרות עד מאות שקלים, אנו נאלצים להתקשר ולדרוש החזר ומתחיל ויכוח, שלא לדבר על המתנה זמן רב לקבלת ההחזר, אם בכלל.

לכן - אנו דורשים מהמועצה לכבלים וללווין וממשרד התמ"ת להגביר את הפיקוח על חברות אלו ולחייב אותן לשלוח תוך שלושה ימי עבודה, לכל לקוח שסגר עסקה / שינה עסקה, את נסח ההסכם הפרטי שלו עימם - כדי שיוכל לראות שאכן מה שסוכם איתו הוא זה המחייב אותו (תיאום ציפיות), וכדי שיהיה זמין בידיו במקרה של בעיה.

כמו"כ אנו מבקשים כי אי ביצוע פעולה זו  יביא לניתנת משקל רב יותר לדברי הלקוח במקרה ויש אי התאמה בין דבריו לבין דברי החברה מולה הוא עומד.

  •      ובינתיים - בפעם הבאה, בכל שיחה מול חברות אלו - נא לדרוש סיכום שיחה עם נציג השרות.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

14/07/2010
העצומה השיגה 100 חתימות!
23/03/2010
העצומה נפתחה