גם אני נגד "הספקים החיצונים" של חברות הסלולר.

גם אני נגד "הספקים החיצונים" של חברות הסלולר.

מספר חתימות

10
 
250,000  
פורסם בתאריך: 11/05/2011
 
הסיטואציה:שלום לכולכם,הנושא המדובר קרה לי, לחברים שלי, למשפחה שלי ואני מאמין שלרובכם.כשביום אחד קיבלתם חשבונית מחברת הסלולר שאליה אתם משתייכים, וראיתים בסעיפי השונות, או תחת כל קטגוריה שלא בהסכם שביניכם לבין החברה, בה מצויין סכום לפעמים לא גדול כלכך אבל מעצבןשדורשים מכם לשלם.למה זה מעצבן? מעצבן לשלם על מה שאתם בכלל לא ביקשתם, רציתם, צרכתם. מעצבן לשלם לשרתי תוכן חיצונים (ככה החברה שלכם קוראת להם), ולאחר המתנה שנמשכת קרוב לנצח בשירות הלקוחות ולאחר הידברות עם פקידים ופקידות שהאינטליגנציה שלהם לא מרקיע שחקים. שולחים אותך לדבר עם החברות האלו, אבל אני לא מוצא טעם לדבר עם חברה אחרת שאינה חברת הסלולר שלי.מה אשמתנו שהחברה בעקיפין או בישיר מפרסמת את כרטיס האשראי שלנו, ובכך נותנת את הכח לכל חברות התוכן הללו, לגבות מאיתנו כספים ללא הודעה מוקדמת.טעון שיפור ואני טוען:על מנת שכולם יהיו מרוצים (אני יודע שאני הייתי מרוצה) ברגע שהשירותי תוכן הללו רוצים לצרף אותי לשרות, שבעקבותיו החברה (אצלי סלקום) תחייב אותי בכל חודש בסכום כזה או אחר, החברה תחוייב לשלוח אלי בSMS את תנאי השימוש ובתור תגובה אשלח באופן חד פעמי מענה עם המילה "מאשר", על מנת לאשר.או שאני לא מאשר בכך שאני לא עונה.וביינתים:אני מציע שפשוט תלכו לחברה שלכם ותדרשו החזר על שירותי תוכן, שלעיתים אפילו את התוכן הלא כלכך מעניין שלהם, לא שולחים.כי אחרי הכל 7.40 לחברה א' ו20 לחברה ב' ו1.30 לחברה ג' מסתכם ב 28.70 לחודש ו344.40 לשנה,ו1033.20 לשלוש שנים. אולי על פעם פעמים הייתי מבליג אבל תחשבו על ההצטברות של זה.תחתמו על מנת להשפיע:ככה העצומה עובדת, אתם חותמים אנחנו סופרים והחברות משנים.תודה על הערנות,ולא לשכוח להילחם על זכויותכם, כי אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילכם.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו