הפסקת הטעיית הצרכנים על ידי חברות התקשורת.

הפסקת הטעיית הצרכנים על ידי חברות התקשורת.

מספר חתימות

6
 
1,000  
פורסם בתאריך: 28/02/2011
 

כולנו חווינו פעם או פעמיים סוג של הטעייה מצד חברות התקשורת והטעיות אלו לא יפסיקו אלא אם כן נעשה משהו בנידון.החוק להגנת הצרכן (התשמא, 1981) עוסק בעיקר בזכויותינו כצרכנים. ישנה הטעיית צרכנים נפוצה מצד חברות התקשורת אשר מעלימות מאיתנו מידע לגבי מסלולים שאליהם חוייבנו, לא מניחות לנו לדעת על כל פרטי החוזה עליו חתמנו, מציעות לנו לעבור למסלול אטרקטיבי יותר מבלי לומר לנו שתקופת ההתחייבות שלנו עומדת להסתיים ועוד. הטעייה זו נוגעת אלינו.  כולנו בעידן זה, צרכני תקשורת ורובנו חווה הטעיות מצדם, כאלו ואחרות.חוק הגנת הצרכן, פרק ב סעיף 2 (א)- "איסור הטעייה- לא יעשה עוסק דבר במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה- העלול להטעות צרכן בכל עניין מהותי בעסקה.  בלי לגרוע מכלליות האמור עניינים אלה כמהותיים בעסקה: (3) מועד ההספקה או מועד מתן השירות.(9) תאריך היצור של הנכס או תאריך תפוגתו."סעיף 3 (ב)- "איסור ניצול מצוקת הצרכן- לא יעשה עוסק דבר- במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה, או בכל דרך אחרת, שיש בו ניצול מצוקתו של הצרכן, בורותו, או הפעלת השפעה בלתי הוגנת עליו, הכל כדי לקשור עסקה בתנאים בלתי מקובלים או בלתי סבירים, או לשם קבלת תמורה העולה על התמורה המקובלת."סעיף 4 (א)- "חובת גילוי לצרכן- עוסק חייב לגלות לצרכן-(2) כל תכונה בנכס המחייבת החזקה או שימוש בדרך מיוחדת כדי למנוע פגיעה למשתמש בו או לאדם אחר או תוך שימוש רגיל או טיפול רגיל."מטרת העצומה הזו היא להראות שלנו כצרכנים נמאס מהטעיות שנגרמות על ידי חברות התקשורת אליהן אנחנו מחוייבים וכי אנחנו מודעים לזכויותינו כצרכנים.  אנחנו קוראים למשרד התמת- (תעשייה, מסחר ותעסוקה) להתערב ולאכוף חוקים אלו על מנת להפסיק כל סוג של הטעייה מצד חברות התקשורת וכמו כן, להטיל קנסות חמורים על כל חברות תקשורת שתמשיך להטעות את צרכניה.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו