ביטול מחירים שמסתיימים ב-99 או ב-5 אגורות

מספר חתימות
26 |
|
60,000 | |
פורסם בתאריך: 26/09/2012
רשתות השיווק מקפידות לסמן מחירים שמסתיימים ב-99 וזאת כדי שאנחנו הלקוחות נקבל רושם של מחיר בשקלים ולא נשים לב כי בעצם מחייבים אותנו בשקל נוסף, שמתחפש ל-99. המון כסף זורם לקופות רשתות השיווק בגלל הדיסלקציה שלנו.לעצומה שתי כתובות:1. לרמי לוי ולרשתות השיווק האנושיות, בדרישה שיעשות את מהפך סימון המחירים בהתנדבות, ללא לחץ המחאה החברתית2. לחברי הכנסת החברתיים, שיגישו הצעת חוק לאיסור מחירים מטעים ולעיגול מחירים לרעת הצרכן