ביטול מחירים שמסתיימים ב-99 או ב-5 אגורות

אין תמונה

מספר חתימות

26
 
60,000  
פורסם בתאריך: 26/09/2012
 
רשתות השיווק מקפידות לסמן מחירים שמסתיימים ב-99 וזאת כדי שאנחנו הלקוחות נקבל רושם של מחיר בשקלים ולא נשים לב כי בעצם מחייבים אותנו בשקל נוסף, שמתחפש ל-99. המון כסף זורם לקופות רשתות השיווק בגלל הדיסלקציה שלנו.לעצומה שתי כתובות:1. לרמי לוי ולרשתות השיווק האנושיות, בדרישה שיעשות את מהפך סימון המחירים בהתנדבות, ללא לחץ המחאה החברתית2. לחברי הכנסת החברתיים, שיגישו הצעת חוק לאיסור מחירים מטעים ולעיגול מחירים לרעת הצרכן

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו