אורנג' לא מודה על גזילת שירות מלקוחותיה

אורנג' לא מודה על גזילת שירות מלקוחותיה

מספר חתימות

10
 
2,500  
פורסם בתאריך: 08/03/2015
 

שלום לכולם

אנו במאה ה21 מטפסים בסלולרי לדור 4 ובימים אלו ובשעות שיא העבודה ביום פתאום אתה לא מקבל שיחות מלקוחותיך ומופיע על מסך הסלולרי שלך ( אין קליטה ) זה היה ב 2013 יותר מ 10 פעמים ב2015 6 פעמים. ומבחינה תפעול זו לא בעיה במכשיר ולא בסים כי זה לא ייתכן להיות אותו בעיה ליותר ממנוי באותו זמן אלא אם הבעיה בסיפוק השירות של אורנג . מדובר באזור יש לו כיסוי קליטה ואות דור שלישי כל הזמן ( חוץ מזמן התקלה המתמשכת של החברה ) אחרי שפנינו  לאורנג התשובות שלהם (כמו תשובות HOT אם זוכרים ) וממליצים לתחבר דרך רשת דור 2 וכולכם זוכרים הקמפיין ORANGE 4G  זו רק סיסמה למכירות .

והם לא מודים שיש להם בעיה באנטנות ומתמשכת ואפילו סירבו לפיצוי על השעות שגזלו השירות מלקוחותיה.  

להזכיר : היה להם שירות (חיפש אותך) ואין להם השירות הזה לפחות.

אנו מבקשים שתחתמו כי אנחנו לא נמשיך להיות קורבן חברות המונופול .

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו