דרישה לשיפור השירות הניתן על ידי חברת אפיקים

אין תמונה

מספר חתימות

1,082
 
1,067  

מאז זכיית חברת אפיקים במכרז שירותי תחבורה ציבורית לשומרון, ותחילת הפעלתה בשנת 2009, תושבי הישובים קרני שומרון, מעלה שומרון, קדומים, עמנואל ועוד, חווים יום אחר יום עוגמת נפש מאת החברה הנ"ל.

קווי האוטובוס 81, 181, 89, 189,289  וכל שאר הקווים הנוסעים לשומרון יוצאים, ע"פ לוח הזמנים, מספר פעמים מצומצם ביום.  בפועל, הם לא עומדים בלוח הזמנים, מאחרים יותר מ 30 דקות, לא אוספים אזרחים (האוטובוס מלא), ועוד.

מעבר לכך, האוטובוסים ברמה תחזוקתית גרועה למדי, כך שאין הרבה נסיעות לשומרון שלא נעצרות באמצע מכיוון שהמנוע התחמם, ולכן גם מכבים את המזגן, לא ניתן לראות דבר מעבר לחלונות הממוגנות ירי, וגם כשהאוטובוס בסופו של דבר מגיע, הנסיעה עצמה לא נוחה.

בשומרון מספר רב של תושבים, צעירים וקשישים, אשר משתמשים בתחבורה ציבורית יום יום.  זה לא יתכן שמדי שבוע יצטרכו אזרחים אלו לעמוד בטרמפידות, להיעזר בשכנים, או להזמין מונית, כדי להגיע ליעד, מכיוון ששוב אוטובוס אפיקים לא עמד בהתחייבות.

לציין שכשמתקשרים לאפיקים המשפט הקבוע הוא שהאוטובוסים ניתנו להם מחברת דן ואם יש לנו טענות, שנפנה למשרד התחבורה שיספקו להם אוטובוסים חדשים.

אנו התושבים דורשים שיפור מיידי משירותי חברת אפיקים ואם אין באפשרותם, אנו דורשים לפתוח מכרז חדש לחברת תחבורה ציבורית אשר תספק לנו תושבי השומרון שירות אמין, זמין, ונעים.

 עידכון (22.6.11) : בעקבות העצומה, ובעקבות פגישה עם המועצות המקומיות והנהלת אפיקים, חברת אפיקים השיקה קווים חדשים, ושינויים בקווים הנוכחים.  כמו כן, משרד התחבורה העביר אוטובוסים ממוגנים, חדשים, לחברה.

לתושבים - זה המקום לציין ליקויים, ואם יש אפשר גם הודעות על שירות טוב.   בבקשה, ציינו אם נתקלתם בבעיות, אם התקשרתם לשירות לקוחות (ולא הועיל), אם אוטובוס איחר לבוא או לא הגיע בכלל. זהו המקום לכתוב הכל.  מנהלי אפיקים, וראשי המועצות, גם  נכנסים הנה (כמונו) ובודקים את מצב התלונות, וכשיש שקיפות ניתן גם להשיג תוצאות.

בזכותכם, הצלחנו לשפר את המצב.  בתקווה שנצליח עוד.

בברכה,

הנהלת העצומה.

עדכון (13.2.11): למרות שקיבלנו מספר תגובות חיוביות בשבועות האחרונים, יש עדיין תלונות של שירות לקוי, אוטובוסים שלא מגיעים, נהגים לא אדיבים וכדו'.

אם נתקלתם בבעיות שתוארו לעיל, אנא רשמו את הבעיה, כולל זמן הנסיעה, קו מדובר, וכדו'.  כמו כן, אם פניתם לשירות לקוחות ובעייתכם לא טופלה, ניתן לפנות למשרד התחבורה (באינטרנט), פניות הציבור.

תודה, נסיעה טובה,

עצומת אפיקים.

עדכון (16.1.18):  שלום רב תושבים יקרים.  במהלך השנים האחרונות, אומנם חל שיפור מסויים בחברת "אפיקים" מבחינת איכות האוטובוסים והזמינות שלהם, אך בכל הקשור לשירות לתושב, אנחנו רחוקים מאוד מהיעד.

בכדי שנוכל לשלוח באופן מרוכז למשרד התחבורה את התלונות, בבקשה מלאו בעצומה מקרים ספציפיים, עם זמנים מדוייקים.    זה לא מקובל שתושבים יעמדו בתחנה ואוטובוס יחלוף על פניהם.  לא מקובל שיתקשרו למוקד שירות לקוחות ולא יקבלו מענה ראוי.  לא מקובל שאנו תושבי השומרון לא נקבל את אחד השירותים הבסיסיים ביותר - תחבורה ציבורית - בייעילות, זמינות ושירותיות.

נסיעה טובה ובהצלחה לכולנו,

עצומת אפיקים.

הוסיפו את חתימתכם

שולח חתימה, אנא המתינו

ציר הזמן של העצומה

07/11/2010
העצומה השיגה 1,000 חתימות!
31/10/2010
העצומה השיגה 500 חתימות!
25/10/2010
העצומה השיגה 100 חתימות!
24/10/2010
העצומה נפתחה